2012. december 12., szerda

Ford Focus ST (Welly)

Az akciós pakett következő darabja a Focus ST. Eddig csak fehérben, és narancsszínűben láttam. Eredetileg a narancsra hajtottam, mert a fehér nem igazán tetszik. Amikor mentem a Tescoba, célirányosan a játékokhoz mentem (mint mindig...), és elkezdtem keresgélni a nagy Wellyk között. Nagyon meglepődtem amikor a kék Focus a kezembe akadt, mert nem is tudtam, hogy van ebben a színben is. Persze gondolkodás nélkül a kosaramba tettem. Az autóról nincs sok minden amit írhatnék, mert ez is olyan magas minőségű mint az előző Camry. Kívül belül nagyon részletes, a műszerfal csodás, kívül rengeteg szép részlet található. Dupla kipuff, külön elem spoiler, szép feliratok. A két első sárvédőn a szürke díszeken is van ST felirat, sőt a rendszámtábla is Focus ST feliratú. A tükrök is szép méretesek, és precízen zárodik az ajtaja is. Jól gurul az autó, nagyon profik a kerekei, és az alváz is nagyon részletes. Kipufogórendszer, vezetékek, burkolatok, futóműelemek is vannak.

 Sportos autó
 Spoiler, tankbetöltő, arányos felnik
 Minden fontosabb részlet külön elem
 Dupla vég, szép feliratok
 Szép a spoiler, a valóságban egyszínű a kasznival
 Szép a beltér, nagyon részletes
Mindenféle csemege van alul is

Nincsenek megjegyzések: