2009. december 18., péntek

1937 Ford Woody (HW T-Hunt$)

A mostani alkalommal is csak egy rövid posztot tolok. Megint sikerült vennem egy T-Hunt$ autót. Megint a Teszkóban. Szóval elindulok a HW autók felé miközben éppen Anyukámmal beszélek telefonon ajándék ügyben és amikor odaértem ez az autó pont a kazal tetején volt. Először megint nem akartam elhinni hogy dolcsis meg közben félig Anyura figyeltem és csak az volt feltűnő hogy piros a kereke. Tehát kicsit meglepődött arccal mutatom Évi felé és lazán beletettem a kosárba.
Egyébként nekem tetszik ez a gép. A kidolgozottsága is nagyon szép. Az alja is fém de ez most azért vicces mert a teteje a műanyag. Szép a színe és a festés minősége is nagyon tuti. Ezek a piros kerekek szerintem nagyon mennek az autóhoz bár jó lenne ha a HW más felniket is kitalálna már. Tehát akkor megvan az ötödik gumikerekű és ez már gyűjtemény.

Eredeti USA feeling

Itt vannak az eddigiek

3 megjegyzés:

Andrew0807 írta...

Grat!Már nekem is van hozzá szerencsém.Csak a sima várat magára :)

snake peti írta...

Ez a gumikerekű dolog mit takar? Extrább a kidolgozása?

AndrewBoy írta...

Úgy is mondhatjuk. Ez a gumikerék dolog azért extra, mert ez a legritkább.