2009. augusztus 20., csütörtök

'34 Ford (Hot Wheels)

A tegnapi nap folyamán voltunk a Tesco-ban és végre valahára voltak új Hot Wheels autók és gyorsan neki is kezdtem dúrni. Nem sok nekem való autót találtam de szerencséremre megint úgy jártam mint anno Makón... Megint a kezembe akadt egy T-Hunt$ gumikerekű csoda. Na ezt gyorsan be is tettem a kosárba. Az autó nem rossz mert szép a festése és jól is néz ki csak az az egy baj van vele hogy szerintem túl keskeny.

Feltűnő volt hogy más a kereke mint a többinek...

3 megjegyzés:

Andrew0807 írta...

Igeeeen.Úgy tűnik nem csak nekem keskeny.Igaz nekem még csak egy sima verzió van de akkor is. :D
Gratulálok hozzá.Jó újra hallani felőled.

RÁJEN írta...

Heh, megint lesznek posztok...? ;)

AndrewBoy írta...

Köszi srácok h hiányoltok! Megígérem hogy összekapom magam és nyomok valami autós cuccot :D Egyébként a nyárra egy másik blog indítását is beterveztem szóval azt hiszem csúszik az is egy kicsit!